Thursday, March 29, 2007

Beyonce Sexy Kitty Kat Video


It's only one minute long because it's going to be used as the intro for the "Green Light"

15 comments:

Anonymous said...

Yeah....I think she looks stupid. Shes crawling like a drug induced retard./

Anonymous said...

SHE LOOKS STUPID I AGREE

Anonymous said...

BEYONCE KNOW SHE CN DO BETRER THAN THIS IAM DIS APPOINTED

Anonymous said...

BEYONCE IS TALENTED AND CAN SING BUT SOMETIMES I THINK PEOLE GET STUCK ON THEM SELVES WHY PUT OUT A VIDEO TO EACH VIDEO WHOS GOING TO WATCH THAT MORE THAN ONCE. IS THAT SOMETHING YOU REALLY WANT IN YOUR DVD COLLECTION. SHES ALWAYS TALKING ABOUT QUALITY WORK. HER VIDEOS ARE STRATING TO LOOK LIKE THESE POPCORN ACTS WHO ARE COMING OUT FOT THE FIRST TIME ESPECIALLY UPGRADE YOU. AND THEN SHE SAYS THAT THIS WILL STIR UP THE MUSIC INDUSTRY. OF COURSE SHES THE FIRST TO DO IT WHOOOOOOOOOOOOOOOO CARES. ALTHOUGH I HAVE TO GIVE PROPS WHEN NEEDED SHE CAN SING DANCE BUT NOT ACT. I DONT KNOW I THINK SHES STARTING TO GET STUCK ON HERSELF. I MEAN SHES SINGING TO A OVER SIZE CAT FOR CRYING OUT LOUD, WHEN SHE SHOULD BE SINGING TO A MAN

Anonymous said...

EWWWW, i hate beyonce!

ARMPITS!

Anonymous said...

I love Beyonce, but I agree the videos look bootleg/low budget. It doesn't seem like any effort was put into them, especially UPGRADE YOU, there should have been a better video for such a great song. And I don't think she was the first with this video anthology idead, I think 50 cent was with his current album out.

Anonymous said...

people need to stop hatin on B let her do her thing if u don't like it do buy it. To me she is still the hotest female out in the game beside cira. she is so pussy in all the new video the first sets i didn;t really care for, but the new sets y'll can eat her pussy now kitty kat that bitches

Anonymous said...

everyone is entitled to their opinion but this video is truly unique i absolutely love it its something totalli different for beyonce a lil edgy and "wild". It's nice to see beyonce stepping away from her usual glamorous image to something a lil bit crazy. kudos to her make-up artist, director, and stylist

elina said...

everyone needs to back off. i know this isn't her best work i'm not retarded anyone can see that but there's a good reason for that. she shot it in like an hour! usually u have 2 weeks to do one video right? well she did a video for every one of her songs in the album in two weeks! that's a lot of videos! and yeah I would ather see one quality video than 5 crappy ones but at least u know there's a reason they're crappy - she was rushed...

Anonymous said...

damn, what happened b?! what happened to classy yet still sexy videos, released every one in a while instead of 10 trashy, ill-produced ones? jesus, they're all pretty much the same - solo shots of beyonce writhing around like a stripper. the video anthology is like her entire album - rushed without given much thought.

Tiffani said...

I love beyonce... she has one of the top 3 voices in the industry! the videos are DIFFERENT. ya'll are obviously used to seeing the same shit over and over. what do ya'll want? the flashy cars and money raining everywhere? no, NOW THATS TRASHY. Beyonce is what u wish she could be and all of her videos are the shit cuz there aren't any like it. no one else could pull this off. AND FYI... these videos were paid for out of her own PERSONAL FUNDS...not her label, nor any company she's invloved with. for her to re-release an album and pay for production, editing, costumes, dancers, extra's, make-up wardrobe, location, and props, and everything in between I think she did a hell of a job. CAN YOU DO IT??? NO lol so quit being a hater and if u don't like her why even watch the video?????

Anonymous said...

by lila; people need to stop hatin on beyonce and let her do heR thang beyonce is very talented she know what she doing. b got different styles you go beyonce.let the hater fall back and do what you do best.

Anonymous said...

by poo poo; to me beyonce i love all of your video .people just hatin cause you talented,pretty.and they not b keep up the good work

Anonymous said...

I am a huge beyonce' fan! I really love the kitty kat video because it really is not an interpretation of what the song means which makes it kinda cute! I think she is an extremely talented young woman and I hope she keeps up the good work!

Anonymous said...

Okay idk about all the drama here but i think her eye shadow rules!!!!!!! I WANT IT!I WANT IT!I WANT IT!I WANT IT!I WANT IT! I WANT IT!I WANT IT!I WANT IT!I WANT IT!



........It's hot in Topeka.........